logo forum

Storczykowe "Gadu-Gadu" - rozmawiamy o storczykach

Strona główna forum | Biblioteka | Szukaj | Problemy techniczne | Zarejestruj się | Zaloguj się | Strona główna Strona główna Storczyki.pl
Storczykowe "Gadu-Gadu" | Prezentujemy kwitnienia | Gatunki botaniczne
Cattleya i pokrewne | Cataseta i pokrewne | Dendrobium - gatunki i hybrydy | Powiększamy kolekcje

Przejdź do zawartości

Powrót do listy wiadomości

Tytuł: Żółknący phalaenopsis

Umieść nową wiadomość
Pokaż pierwszy nieprzeczytany post
  • Odpowiedz z cytatem

Tytuł: Żółknący phalaenopsis

Nieprzeczytany post Autor: uleczka Data » 20-12-2011, 11:13

Witam wszystkich serdecznie!
Jestem tu nowa i zieloniuśka z tego co tu widzę. Mam nadzieję, ze wiele się nauczę od was.
A tak do tematu bijąc - mój problem dotyczy falenopsis, a mianowicie jego (ich,ponieważ za każdym razem jest to samo)żółknących i zamierających korzeni. staram się podlewać umiarkowanie ,dopiero po przeschnięciu,delikatnie zraszam roślinę,stoi na tacy z keramzytem. Światło raczej też ok, bo przed przeprowadzka miałam okna południowe,teraz mam wschodnie. Temp. 20-23st. cały rok (choć tyle czasu nigdy nie wytrzymują). Potem reszty można się domyśleć - opadanie liści (od dołu) i ogólne pogorszenie aż do śmierci (zżółkniecie całej rośliny). Czy to może być za niska temperatura? Co ja robię nie tak?!
Dodam,że jestem cierpliwym amatorem; staram się już od 3 lat stosując się do wszystkich poradnikowych wskazówek i to samo. a tak kocham te roślinki... :(
uleczka

Z nami od: 19-12-2011, 12:42
Na górę       Na dół

• Odpowiedz z cytatem

Tytuł: Re: Żółknący phalaenopsis

Nieprzeczytany post Autor: Robert Data » 20-12-2011, 14:21

Pani Uleczko... może jakieś zdjęcie rozjaśni przyczyny Pani niepowodzeń.
Pozdrawiam, r.
Trochę moich zdjęć...
Fotografia użytkownika
Robert

Z nami od: 07-01-2011, 20:03
Na górę       Na dół

• Odpowiedz z cytatem

Nieprzeczytany post Autor: uleczka Data » 21-12-2011, 10:10