logo forum

Storczykowe "Gadu-Gadu" - rozmawiamy o storczykach

Strona główna forum | Biblioteka | Szukaj | Problemy techniczne | Zarejestruj się | Zaloguj się | Strona główna Strona główna Storczyki.pl
Storczykowe "Gadu-Gadu" | Prezentujemy kwitnienia | Gatunki botaniczne
Cattleya i pokrewne | Cataseta i pokrewne | Dendrobium - gatunki i hybrydy | Powiększamy kolekcje

Przejdź do zawartości

Powrót do listy wiadomości

Tytuł: zestaw roslin do orchidarium

Umieść nową wiadomość
Pokaż pierwszy nieprzeczytany post
  • Odpowiedz z cytatem

Tytuł: zestaw roslin do orchidarium

Nieprzeczytany post Autor: uleczka Data » 28-01-2012, 11:05

Witam wszystkich ponownie.

Mam taka ogromniastą prośbę,a mianowicie - postanowiłam założyć małe,naprawdę niewielkie orchidarium dla storczyków lubiących umiarkowana temperaturę i o średnich wymaganiach świetlnych. ze względu,ze przestrzeń,która jest mała muszą to być małe roślinki, no i jak dla mnie mało wymagające bo jestem jeszcze początkującą dość. może mógłby mi ktoś coś polecić? ot, taki mały zestaw paru sztuk... przeszukałam strony naczytałam się,ale tego jest tak dużo, że nie mogę się zdecydować,zwłaszcza,ze rożnie się pisze o łatwości/trudności uprawy poszczególnych gatunków,a i wymagania czasem tez nieco rozbieżne,bo tolerancja roślin na warunki różna. kompletnie się po prostu pogubiłam... :roll:
A i jeszcze jedna ważna rzecz, bo jak coś znalazłam, to zdarzało się,ze jest to nieosiągalne, albo ma zawrotna cenę. wiem,ze to hobby kosztuje, ale portfel cieniutki...
Mam nadzieje, ze nie pogniewacie się za te ignorancje, ale ja już naprawdę się pogubiłam w tym.
Z góry dziękuje za odpowiedz.
uleczka

Z nami od: 19-12-2011, 12:42
Na górę       Na dół

• Odpowiedz z cytatem

Tytuł: Re: zestaw roslin do orchidarium

Nieprzeczytany post Autor: hesia_wwl Data » 28-01-2012, 11:30

Tu masz wymienione roślinki jakie ma Renata, jak na orchidarium przystało, są to małe roslinki ;)
viewtopic.php?f=3&t=887&p=6662&hilit=orchidarium#p6662